נגישות אתר האינטרנט
אתר האינטרנט שלנו מונגש ע"י תפריט הנמצא בצד המסך.
איך זה עובד?
לאתר מוצמד תפריט נגישות בחלקו הימני או השמאלי של האתר הנפתח בלחיצה על האייקון נגישות.
מה האפשרויות?
1. הגדלה והקטנה של הגופן באתר
2. גופן קריא – החלפת גופן האתר בגופן קריא וברור
3. התאמה לכבדי ראיה – רקע שחור עם טקסט לבן
4. התאמה לכבדי ראיה – רקע לבן עם טקסט שחור
5. התאמה לעיוורי צבעים – מבטל צבעוניות באתר
6. הדגשת קישורים – הדגשת הקישורים בצבע אדום והוספת קו מתחת
7. הדגשת כותרות – הדגשת הכותרות בצבע שחור והוספת קו מתחת
8. ניווט מקלדת
9. תצוגה רגילה – איפוס כל אפשרויות הנגישות באתר וגלישה במצב רגיל
הבהרה
על אף המאמצים לאפשר גלישה נגישה עבור הדפים באתר זה, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו במלואם, או שטרם
נמצא פתרון טכנולוגי מתאים להנגשתם. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.
פניות בנושא נגישות
בכל שאלה או בעיה בנושא נגישות האתר ניתן לפנות ישירות לרכז הנגישות דרך טופס הצור קשר באתרנו.
שירות לקוחות נגיש
קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות:
1. דרך דוא"ל: info@echut.co.il
2. טופס יצירת קשר שבאתר
3.פניה דרך מספר ה-WhatsApp (מספר: 050-7979727)
4. פניה דרך דף ה-Facebook (כתובת: www.facebook.com/m.echut)
דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות פניה לרכז הנגישות.
פרטים ליצירת קשר
נשמח לקבל פניות בנושא הנגישות על מנת ללמוד ולשפר את נגישות השירות שלנו באופן מתמיד.
שם: ליאור טיילר
טלפון: 03-5798811
דוא"ל: info@echut.co.il